Politica de confidentialitate 2021-11-02T18:21:38+02:00

 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Introducere

Incepand cu data de 25 mai 2018, Regulamentul nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE este aplicabil in toate statele membre ale Uniunii Europene.

Sfera de aplicare

Respectarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal, precum si a dreptului la viata privata este una din misiunile fundamentale ale ANTON LAW FIRM, astfel dispozitiile GDPR se aplica site-ului www.antonlaw.ro, avand scopul de a informa utilizatorii acestuia despre prelucrarea datelor cu caracter personal de catre societatea ANTON ANA RALUCA – CABINET DE AVOCAT, cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, Bd. Corneliu Coposu nr. 6-8, Etaj 3, Cladirea Unirii View („Anton Law Firm”).

Astfel, intreprindem toate demersurile necesare pentru a procesa datele dumneavoastra personale in conformitate cu principiile stabilite in legislatia privind protectia datelor aplicabila in Romania, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare „GDPR”).

Datele personale inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitaii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

In cazul in care aveti intrebari sau solicitari cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ne puteti contacta trimitandu-ne un e-mail la adresa: office@antonlaw.ro

Cum colectam datele cu caracter personal

Direct: In mod obisnuit, prelucram date cu caracter personal pe care ni le-ati oferit voluntar:

  • atunci cand ne contactati pentru a ne solicita informatii privind activitatea noastra, la adresa de e-mail: office@antonlaw.ro;
  • atunci cand ne contactati in vederea obtinerii unor informatii referitoare la o speta prin intermediul sectiunii de contact aflata pe site-ul antonlaw.ro;

Indirect: Putem prelucra date cu caracter personal pe care nu ni le-ati oferit in mod voluntar:

  • atunci cand ne vizitati site-ul antonlaw.ro;
  • atunci cand interactionati sub orice forma cu site-ul nostru antonlaw.ro;

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

Daca sunteti client sau potential client colectam date cu caracter personal in urma celor mai multe interactiuni cu dumneavoastra, precum si in cadrul celorlalte aspecte ale activitatii noastre. Printre tipurile de informatii personale pe care le colectam se numara:

  1. numele si prenumele, adresa de e-mail si numarul de telefon;
  2. informatiile pe care le furnizati cu privire la spetele relatate;
  3. recenzii si opinii referitoare la serviciile noastre fie pe site-ul nostru fie prin intermediul paginilor noastre pe retelele de socializare;
  4. orice alte tipuri de informatii pe care alegeti sa ni le furnizati.

Puteti alege oricand ce date personale doriti sa ne furnizati. Cu toate acestea, daca alegeti sa nu furnizati anumite date personale, in cazul in care temeiul solicitarii noastre este respectarea unei obligatii contractuale sau obligatii necesare pentru incheierea unui contract, exista posibilitatea de a nu va putea oferi anumite servicii, de exemplu: daca nu ne furnizati nume, prenume, adresa de e-mail/numar de telefon in cazul in care doriti ca noi sa procedam la solutionarea unei situatii relatate de catre dumneavostra, nu vom putea incheia contractul si pe cale de consecinta nu vom putea proceda la reprezentarea intereselor dumneavostra.

Daca sunteti reprezentant sau persoana de contact al unui client persoana juridica, colectam numele, prenumele, functia precum si orice alte date furnizate de dumneavoastra sau de societatea pe care o reprezentanti in cursul negocierilor si/sau in contractele pe care le incheiem.

Daca sunteti potential angajat si ne transmiteti CV-ul la adresa de e-mail afisata pe site, colectam informatiile din CV-ul trimis de dumneavoastra precum si orice alta informatie transmisa odata cu CV-ul.

Pe langa datele cu caracter personal mentionate anterior societatea noastra colecteaza in mod involuntar urmatoarele date: adrese IP, ora vizitei pe site/accesarii site-ului, sistemul de operare precum si alti parametri tehnici.

De asemenea, cand interactionati cu website-ul nostru prin intermediul diferitelor retele de social media, cum ar fi atunci cand apreciati pagina pe Facebook sau cand ne urmariti sau partajati continutul pe Facebook, LinkedIn, Instagram sau alte asemenea, este posibil sa primim datele cu caracter personal din acele retele sociale, inclusiv datele dumneavoastra de profil si numele de utilizator asociat contului dumneavoastra. In masura in care ne contactati prin intermediul serviciului de mesagerie al retelei de socializare societatea noastra prelucreaza, date privind identitatea dumneavoastra precum si numarul de telefon/adresa de e-mail, numele de utilizator precum si orice alte informatii furnizate societatii noastre prin intermediul retelei de socializare de catre dumneavoastra.

Putem obtine informatii referitoare la utilizarea generala a internetului de catre dumneavoastra utilizand cookie-uri. Un cookie este un mic fisier stocat pe hard drive-ul computerului dumneavoastra. Utilizarea cookie-urilor ne ajuta sa ne imbunatatim website-ul si sa oferim un serviciu mai bun si mai personalizat, ceea ce ne permite sa:

  • estimam dimensiunea publicului si tiparele de utilizare;
  • stocam informatii referitoare la preferintele dumneavoastra, ceea ce ne permite sa ne personalizam website-ul in conformitate cu interesele dumneavoastra individuale;
  • sa va recunoastem atunci cand reveniti pe website-ul nostru.

Puteti refuza sa acceptati cookie-uri prin activarea setarii corespunzatoare de pe browserul dumneavoastra. Daca selectati aceasta setare, este posibil sa nu aveti acces la anumite parti ale website-ului.

Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati Politica de Cookies.

Nu vom colecta sau prelucra date cu caracter personal sensibile legate de dumneavoastra (de exemplu informatii despre originea rasiala sau etnica, opiniile politice, confesiunea religioasa sau convingerile filozofice, sanatatea, viata sexuala sau orientarea sexual).

Care sunt temeiurile legitime pentru prelucrarea datelor

Ne putem intemeia activitatile de prelucrare pe urmatoarele temeiuri:

  • In temeiul contractual conform dispozitiilor art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulamentul GDPR: Putem prelucra date cu caracter personal in vederea executarii contractului incheiat intre parti/in vederea incheierii unui contract intre parti;
  • In temeiul interesului legitim conform dispozitiilor 6 alin. (1) lit. f) din Regulamentul GDPR: Putem prelucra datele cu caracter personal in baza interesului legitim, atunci cand, conform evaluarii noastre, consideram ca prelucrarea este corecta, rezonabila si proportionala cu scopul prelucrarii.
  • In temeiul unei obligatii legale conform dispozitiilor 6 alin. (1) lit. c) din Regulamentul GDPR: Putem prelucra date cu caracter personal in vederea indeplinirii obligatiilor legale ce ne revin in calitate de profesionist.
  • In temeiul consimtamantului dumneavoastra ca temei juridic pentru colectarea, stocarea si utilizarea satelor dumneavoastra cu caracter personal, astfel cum este permis de legea aplicabilă;

De ce avem nevoie de datele cu caracter personal?

Prelucram date cu caracter personal in mod transparent, in urmatoarele scopuri:

  • prelucrarea oricaror solicitari primite prin intermediul site-ului, inclusiv pentru prestarea serviciilor;
  • pentru a va informa in permanenta in legatura cu evolutia serviciului solicitat, analizarea si imbunatatirea serviciilor si comunicarilor noastre catre dumneavoastra, oferirea de consultanta juridica, sau alte servicii si alte demersuri pe care le-ati fi putut solicita, inclusiv reprezentare juridica in instantele de judecata sau alte autoritati competente;
  • pentru gestionarea si administrarea relatiei de afaceri dintre dumneavoastra si Anton Law Firm, inclusiv servicii de procesare a platilor, contabilitate, facturare si incasare, asistenta;
  • pentru a evalua si imbunatati site-ul, serviciile oferite precum si relatia noastra cu utilizatorii site-ului;
  • Feedback: prelucram datele dumneavoastra personale pentru a ne asigura ca sunteti multumit de experienta in cadrul Anton Law Firm;
  • in orice scop aferent si/sau auxiliar oricarora dintre cele de mai sus.

Daca este necesar, in conformitate cu legislatia aplicabila, vom obtine consimtamantul dumneavoastra inainte de a va prelucra datele personale in scopuri de marketing direct. In acest caz, va aducem la cunostinta ca va veti putea retrage in orice moment consimtamantul pentru prelucrarea in scop de marketing, caz in care nu veti mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastra.

In ceea ce priveste comunicarile legate de marketing, va vom pune la dispozitie, daca se impune in mod legal, informatiile respective doar dupa ce ati selectat aceasta optiune de a primi aceste comunicari si va vom oferi posibilitatea de a va dezabona in orice moment, in cazul in care nu doriti sa mai primiti comunicari legate de marketing din partea noastra. Nu vom folosi Datele dumneavoastra cu caracter personal in luarea unor decizii automate care sa va afecteze sau sa creeze alte profiluri decat cele descrise mai sus.

Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Anton Law Firm si dumneavoastra.

Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, sa oprim prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs in cel mai scurt timp posibil solicitarii dumneavoastra, fara a va afecta interesele.

Daca sunteti potential angajat si procedati la transmiterea CV-ului dumneavoastra prin intermediul adresei de e-mail afisata pe site, colectam si prelucram datele furnizate in vederea evaluarii aplicatiei dumneavoastra.

Transmitem date cu caracter personal catre terte parti?

Putem comunica date cu caracter personal colectate prin intermediul site-ului unor terte parti in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor pe care le prestam sau pentru a beneficia de ajutorul unor specialisti in aducerea la indeplinire a unor obligatii care ne revin potrivit legislatiei specifice intr-un anumit domeniu sau potrivit contractelor in derulare.

Datele dumneavoastra pot fi transmise catre partenerii care ne asigura serviciile de marketing, contabilitate, mentenata site, furnizori de servicii de plata precum si furnizori de servicii de hosting etc.

In desfasurarea activitatii noastre, va putem transmite Datele cu caracter personal catre:

  1. Avocati pledanți, alti specialisti din domeniul juridic, inclusiv mediatori, notari publici, executori judecatoresti, consultanti sau experti implicati in cauza dumneavoastra, in cazul in care transmiterea datelor este impusa prin obiectul lucrarilor aferent cauzei dumneavoastra;
  2. Instante de judecata, autoritati de aplicare a legii, autoritati de reglementare sau avocati sau alte persoane daca se dovedeste necesar in mod just in vederea constatarii, exercitarii sau apararii unui drept in justitie sau in scopul unui proces de solutionare alternativa;
  3. Orice tert căruia ii cesionăm sau novam orice drepturi sau obligatii, in conditiile legii;

Acesti terti au, la randul lor, obligatii similare cu ale noastre in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, fie sunt la randul lor operatori de date cu caracter personal, fie sunt persoane imputernicite, care prelucreaza datele in numele Ganesha.

Ne asiguram in mod constant ca partenerii nostri prezinta garantii suficiente pentru punerea in aplicare a unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal sa indeplineasca toate cerintele legale.

Datele cu caracter personal indicate mai sus pot fi puse la dispozitie sau transmise catre terti si in urmatoarele situatii: (i) autoritati publice, auditori sau institutii cu competente in realizarea de inspectii si controale asupra activitatii noastre, care ne solicita sa furnizam informatii, in virtutea obligatiilor legale; (ii) pentru respectarea unei cerinte legale sau pentru protejarea drepturilor si activelor noastre.

Transferam datele cu caracter personal in afara Uniunii Europene?

Pentru a facilita operatiunile noastre si in concordanta cu legislatia aplicabila, am putea transfera sau dupa caz, am putea permite accesul partenerilor nostri la datele dumneavoastra cu caracter personal, din mai multe state, inclusiv Statele Unite, astfel  cum rezulta din Politica de Cookies.

Fiecare transfer este supus unor reguli specifice si adecvate pentru a asigura protectia datelor cu caracter personal.

Prelucrarea datelor copiilor cu varsta sub 18 ani

Toate activitatile de prelucrare a datelor cu caracter personal se refera, in principiu, la persoane care au peste 18 ani.

In masura in care societatea noastra primeste informatii referitoare la minori sub 16 ani, ne angajam sa protejam confidentialitatea datelor obtinute. In cazul in care aveti varsta sub 16 ani, trebuie sa obtineti consimtamantul sau autorizatia parintilor sau tutorelui responsabil pentru orice furnizare de date personale.

Drepturile dumneavoastra

In calitate de persoana vizata, va respectam urmatoarele drepturi:

  • Dreptul de acces: ne puteti solicita (i) o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal si, in caz afirmativ, acces la datele respective si informatii cu privire la acestea, precum si (ii) o copie a datelor personale pe care le detinem ( 15 din GDPR);
  • dreptul de a ne solicita sa rectificam oricare date cu caracter personal inexacte sau care nu mai sunt de actualitate;
  • dreptul de a solicita ca datele cu caracter personal sa fie sterse in momentul in care nu ne mai sunt necesare;
  • daca prelucrarea are la baza consimtamantul dumneavoastra, un contract sau mijloace automate de luare a deciziilor, dreptul de a ne solicita sa furnizam datele cu caracter personal obtinute direct de la dumneavoastra si, daca este posibil, sa transmita acele date direct altui operator (dreptul la portabilitatea datelor);
  • dreptul de a va retrage consimtamantul cu privire la prelucrare, atunci cand prelucrarea are la baza consimtamantul, fara insa a afecta legalitatea activitatilor de prelucrare realizate pana in momentul respectiv;
  • in cazul unui litigiu cu privire la corectitudinea prelucrarii datelor cu caracter personal, dreptul de restrictionare a prelucrarii;
  • daca prelucrarea se bazeaza pe interese legitime, dreptul de a obiecta la prelucrarea datelor cu caracter personal (acolo unde se aplica);
  • dreptul de a inainta o plangere la autoritatea de supraveghere: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, la adresa B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania sau prin e-mail la anspdcp@dataprotection.ro.

Drepturile de mai sus pot fi exercitate in orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, va incurajam sa ne adresati o solicitare in scris, datata si semnata sau in format electronic la urmatoarea adresa: office@antonlaw.ro

Securitatea datelor cu caracter personal

Am adoptat proceduri de securitate tehnica in vederea protejarii datelor cu caracter personal impotriva pierderii, folosirii neautorizate, distrugerii sau alterarii acestora. Ne asiguram ca accesul la datele cu caracter personal este limitat si autorizat doar persoanelor care au dreptul de a le folosi. Aceste persoane au obligatia de a asigura confidentialitatea datelor.

Pentru ce perioada vom pastra datele cu caracter personal

Vom stoca datele dumneavoastra cu caracter personal doar pe perioada de timp necesara pentru atingerea scopurilor de prelucrare expuse mai sus, cu respectarea in acelasi timp a cerintelor legale in vigoare.

Datele cu caracter personal prelucrate in scopurile mentionate in prezenta vor fi pastrate doar cat este necesar, pe durata relatiei dumneavoastra stabilită cu Anton Law Firm precum si ulterior pentru perioadele de retentie impuse de legislatia aplicabila. In cazul in care se initiaza o actiune legala, Datele cu caracter personal pot fi pastrate pana la finalul acestei actiuni, inclusiv eventualele perioade de apel sau recurs, iar apoi vor fi sterse sau arhivate, conform prevederilor legislatiei aplicabile.

Odata ce perioada de prelucrare indicata mai sus expira si nu mai avem motive legale sau legitime pentru a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, acestea vor fi sterse in conformitate cu procedurile interne ale operatorului.

Revizuirea Politicii de confidentialitate

Vom revizui aceasta Politica periodic, in functie de modificarile care survin in activitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal si vom publica versiunea actualizata a documentului.

SUNĂ ACUM